Investeren in elkaar door het delen van kennis en ervaring Bij SUBZO staan de buurt en het kind centraal Bij SUBZO staan de buurt en het kind centraal Bij SUBZO staan de buurt en het kind centraal

Klachten

Heeft u een klacht, meld dit bij het Bestuur, een contactpersoon of een vrijwilliger van de Stichting.

Wij streven ernaar dit zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid met u op te lossen. Als een gesprek de klacht nog niet oplost, kunt u een schriftelijke klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen. U kunt dit online invullen of via het te downloaden formulier.

Als de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. De Klachtencommissie is te bereiken op: klachtencommissie@subzo.nl

Vermeld in uw email: de datum, het tijdstip, de gebeurtenis, de klacht, de eventuele contactpersoon en beschrijf de situatie. Klachten worden altijd serieus behandeld en opgevolgd, voor klachten komt de commissie bij elkaar en wordt er gekeken naar de aard van de klacht en proberen we zo adequaat mogelijk te handelen en te antwoorden.

Wij beroepen binnen de Klachtencommissie ook op een geheimhoudingsplicht en geven ook aan wat de vervolgstappen zijn en wat de status is van de klachtenbehandeling.

Meer informatie
Lees onze website of stuur een e-mail naar de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris: G.Bakker@subzo.nl

De Klachtencommissie
Veldzigt 65
3454 PW De Meern

.

Over Klachten

Klachtencommissie
klachtencommissie@subzo.nl

Online formulier
Vul hier het online klachtenformulier in

Downloads
Klachtenformulier
Klachtenreglement